onsdag den 24. juli 2013

Linea 9 måneder

Så har jeg haft æren af, at være mor i hele 9 måneder.

9 fantastiske måneder, fyldt med nye erfaringer, glæde og masser af kærlighed.

For et par dage siden, satte Linea sig pludselig op, efter at have ligget og rodet rundt på maven.

I går rokkede hun lidt frem og tilbage på alle fire.

I dag kravlede hun så rigtig en hel meter, for derefter at kaste sig ned på maven og okse derud af.
- og pludselig sad hun også og klappede.

Hvor jeg dog bare eeeelsker min skønne pige.

Imorgen skal vi ned og besøge vuggestuen for første gang, og vi er meget spændte :)






Linea rejser sig jo i sengen og plejer at stå og brokke sig lidt, når hun ikke gider sove. Jeg vidste godt, at hun var ved at rejse sig, da jeg gik ud af værelset, men jeg ville vente med, at lægge hende ned til hun stod helt op. Jeg undrede mig over, hvorfor jeg ikke hørte noget brok derinde fra, og finder hende siddende og sove sammen med Peter Kanin - hun er da dejlig <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar