lørdag den 24. november 2012

1 Måned Gammel

WOW tiden går stærkt!!

Det er jo det stikmodsatte fra graviditeten, der gik vi og ventede og ventede. Og nu kan vi næste ikke følge med mere. Ikke nok med at hun vokser, så er der også kommet rigtig meget spræl i hende og hun kan nu flytte sig en smule rundt i sengen og holder bare sit hoved så pokkers flot selv! Jeg er pavestolt af min datter.
Lige nu er hun i gang med et tigerspring, hvor hun spiser hele tiden (det føles sådan) og hun sover ikke rigtig om dagen, men hellere vil ligge på min mave og putte. Men heldigvis er jeg stadig oppe maks. 2 gange om natten, selvom jeg nu alligevel vågner med hovedpine.

Nu er hun jo ikke så gammel endnu, men vi har alligevel haft en stort ønske om at holde juledåb. Det gør vi den 2. december, så i dag skal vi ud og handle størstedelen af maden. Det bliver en udfordring for, hvor pokker jeg vil kunne sætte mig og amme, hvis hun bliver sulten. Tænke tænke.....

Imorgen skal vi på loppemarked med Kenni's mor. Det er i Grøndalscenteret, hvis der er nogle der har lyst.
Vi har en bod derinde, hvor vi vil sælge pileflet, strikkede og hæklede ting og sager, og almindelige loppefund. Kom frisk - kom glad! :)

God weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar