onsdag den 21. november 2012

4 uger gammel..

.. og Linea kan allerede smile og pludre en masse <3

Da sundhedsplejersken var forbi i torsdags, blev Linea vejet til 4560 gram og målt til 56 cm.
Hun vokser bare sindsyg hurtigt og det er næsten sådan, at hun lærer nye ting hver dag.

Hun holder super øjenkontakt og kan også holde hovedet selv og er begyndt at vippe lidt når hun ligger på ryggen. Jeg kan slet ikke forstå, at det allerede er 4 uger siden jeg fødte hende - på lørdag er hun en måned.

Sundhedsplejersken kalder hende for en fin vågen pige og jeg fik stor ros for, at amningen bare kørte på skinner. Det var også 2 meget hårde uger med sår, blod og begyndende brystbetændelse. Men vi klarede den og jeg holdt ud, selvom det holdt hårdt. Jeg vil gerne anbefale andre, at gøre det samme - for hvor er det bare nemt at lægge hende til brystet og ikke skulle lave en flaske!

Update omkring mig:

Da jeg var 15 uger henne, havde jeg en maveomkreds på 88 cm. Jeg havde til allersidst i graviditeten en omkreds på 110 cm. Nu er jeg nede på 90 cm og jeg kan sagtens mærke, at det stadig trækker sig sammen.

Jeg havde en startvægt på 56 kg og endte på ca. 70 kg. Jeg er allerede nede på 59,4 kg - HELL YEAH! ;)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar