onsdag den 14. november 2012

Og navnet er..

..Linea!

Vores lille prinsesse er en Linea hele vejen igennem! Det er jo fantastisk, at det er var Linea der kom ud, når vi ikke kunne være sikre på, om navnet nu også passede til skønheden ;)

Linea er den eneste pige der er født på Herlev Hospital den 24. Oktober. - Det synes jeg bestemt er rimelig specielt :) Det er også ret utroligt, at der ikke er flere født denne dag, da jordemoderen havde fortalt, hvor booket de var på fødegangen. Men der er jo også mange børn født dagen før og dagen efter!


Her er jeg ude af sengen en af de første gange efter fødslen. Det er taget om aftenen og jeg var simpelthen så træt af at ligge ned, at jeg gik så meget rundt som muligt! - Lige indtil bedøvelse og smertestillende ikke virkede mere ;)


Så skulle Linea selvfølgelig også vejes, da sundhedsplejersken var forbi. Hun vejede 4060 gram og var pludselig 54 cm allerede 8 dage efter fødslen. ;) - Der er vidst power i min modermælk :)


- Og da navlen endelig faldt af, skulle Linea selvfølgelig have sit første bad. Der var en del brok fra hendes side og vi fik første gang set tårer i øjnene på hende!! Men da hun kom op på puslepuden og blev pakket ind i sit håndklæde, hyggede hun og nød at blive smurt ind i babyolie <3


Og inden Kenni skulle tilbage på job, måtte vi lige få udnyttet det gode vejr og få luftet barnevognen for første gang. Linea sov hele vejen og havde ingen problemer med at holde varmen!


Imorgen kommer sundhedsplejersken forbi igen og jeg regner stærkt med at få lavet en update igen! ;)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar