tirsdag den 11. september 2012

1 Måned Tilbage

Update: 4. April 2013
Stolene og den ekstra puslehynde står nu inde på et værelse, hjemme hos min mor, som stille og roligt er ved at blive til et rigtigt børneværelse. Barnevognsranden ligger i kravlegården og den er bare et hit :)
Kravlegården bruger vi hver eneste dag, den kan vi simpelthen ikke undvære. Kenni har sat nogle små vinkelbeslag på med spændebånd og på den måde har vi kunnet hæve bunden op. Når Linea ikke ligger i den og snakker med sit legetøj, så bruger vi den til opbevaring af alt hendes legetøj og tæpper og bamse osv.

Ja, som indlægget så fint hedder: Vi har en måned tilbage til termin!!! :O

Fatter altså ikke lige hvor tiden bliver af! For 13 dage siden lavede jeg et stykke papir, hvor vi kunne tjekke en dag af, hver dag, og stille og roligt se terminen nærme sig. - Men at det allerede er 13 dage siden jeg lavede det - Holy Crap!

Dette er forresten det loppekup fra forrige weekend.

  • En ekstra puslepude til mors hus
  • Barnevognsrand med spejl
  • Tupperwarebøtte til brød
  • To stole i plastik, str. barn ;)
  • To hvide hylder til puslepladsen, de skal males røde
  • Og til sidst, lidt møbler til dukkehuset!




Jeg har fået malet en masse på kravlegården og samlede den igår - for derefter at finde ud af, at der mangler nogle bundstykker der IKKE er malet! - GAB.. Men jeg skal nok nå det ;)
Hylderne til puslepladsen er ikke færdige endnu, de skal lige males nogle gange mere.

Bliver dejligt når den er færdig og jeg kan vise jer, hvor flot den er blevet :)

Om 30 dage skulle hun gerne være ude og nu mangler vi KUN:

  • Resten af kravlegården
  • Hylderne
  • Vuggen
  • Pakke min taske til hospitalet
  • Få flyttet bordfodboldspillet og skrivebordet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar