tirsdag den 4. september 2012

En smule kreativitet

Så fik jeg da endelig indhentet lidt kreative projekter - YES! ;)

Først lidt billeder af Bella-Nutella katten, som ALTID skal ligge, hvor jeg sidder og arbejder <3 Derfor var hun selv skyld i, at hun blev udstyret med den store elefants ben på fødderne - og jeg var rimelig overrasket over, hvor længe de faktisk sad på, inden hun sparkede dem af ;)


Noget af det bedste hun også ved er, at ligge på skrivebordet, når jeg en sjælden gang sidder derinde og arbejder. Det har jeg desværre ikke rigtigt kunne de sidste måneder, da ryggen syrer helt til og brokker sig, så jeg fortrækker da klart sofaen ;)


Det søde er, at når hun har fået sovet nok, så går det hen og bliver sjovt at gribe efter snore og hæklenåle. Man kan da ikke andet en knuselske hende <3
Nu skal jeg jo ikke glemme Pom-fritten, men hun dukker normalt først op om eftermiddagen når Kenni kommer hjem. Hun ligger enten under sengen og sover eller også fortrækker hun den kølige håndvask.


Den første elefant er blevet færdig, den har jeg foræret min kære kusine Ida. Det var dejligt at se, hvor glad hun blev for den <3

Hun endte også lige som sutskomodel ;)


Jeg har fået hæklet endnu et sæt sutsko, denne gang med en anderledes lukning, hvor jeg har hæklet en flap på, der går rundt om anklen og lukker rundt om en blomst.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar