mandag den 24. september 2012

Opdateret Look

Ja, det er desværre ikke mig der er tale om - næh, det er min blog, som jeg har givet et lille pift! Håber i kan lide det.

Men kunne nu godt bruge et opdatering af kroppen. Når vi piger ikke er ude blandt andre mennesker, så kan den sagtens stå på mormortrusser og hængepatter - og læg så lige ordet gravid oveni skålen og rør godt rundt. Resultat: MIG!

Kan nogle gange panikke 10 minutter inden Kenni kommer hjem, og alligevel tage krigsmaling og BH på, for så at bande og svovle over det, når jeg skal fjerne det inden sengetid! (BH'en kan dog være en kæmpe fornøjelse) Men hvad man ikke gør for at se lækker ud, bare lidt lækker i hvert fald!

Glæder mig til en fladere mave (ja, jeg er semi-realistisk), nyt hår, mine dejlige kjoler, høje sko og kunstige øjenvipper. Hæ - havde i nok ikke lige regnet med at se mig i, men det er hændt!

Skal også have en kold øl, en masse Jägerbombs og en god vandpibe. Så kan Kenni ikke sidde med den alene mere! Jeg skal ALT det jeg ikke må nu!!

Men jeg skal da mest af ALT nyde min datter.... Min Datter.... MIN DATTER!!!!!! Syret ord - datter.. Rimer på patter!! Dem vil hun nok også synes godt om - også selvom de hænger!

Hun bliver MIT et og alt; min guldklump, min prinsesse, min Rigmor, min krudtugle og FARS pige ikke mindst!

Vi glæder os...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar