torsdag den 13. september 2012

Uge 36

Update: den 4. April 2013
Jeg har fået hæklet en masse kurve med dette fantastisk garn. Jeg har både lavet en til Linea's bleer og cremer, pudder osv.
Hængekurven hænger over hendes tremmeseng og er fyldt med tæpper og svøb og oven på dem ligger der overvågningskamera, som vi fik af en kammerat. Jeg er faktisk overbevist om, at kameraet er grunden til., at vi har fået en rigtig godt aftenrutine med Linea. Det er nemlig ikke lyv når jeg siger, at jeg giver hende lidt mad, skifter hende, kysser hende godnat en masse gange og ligger hende direkte i sengen. Indenfor 10 minutter sover hun og så står hun først op igen omkring kl. 6 om morgenen.

28 dage tilbage og jeg kan absolut ikke vente og tiden har da også bare at gå super hurtigt. Jeg spurgte Kenni her til aften, om vi ikke skulle håbe, at dette er den sidste tavle?! Han syntes nu vi lige så godt kunne lave resten, nu vi var igang. Ja tak! - Det er heller ikke ham der har en voksende unge i maven og skal ende med at presse den ud!! - MÆND! ;)

Ellers har jeg pludselig været lidt ekstra kreativ ;) Jeg har prøvet at lave en stofbleholder (er det egentlig et ord?), af noget kaldet T-shirt garn. Sjov udfordring og er vældig tilfreds med resultatet.

I'm Hoooked ;)


Overvejer helt bestemt at lave nogle små kurve af samme stof/garn, hvor jeg kan opbevare bleer, cremer, vatpinde osv. ude ved puslepladsen.

Glæder mig til at få sat det hele op - det bliver bare PERFEKT <3

Opskriften er pænt lånt fra denne side her, dog har jeg ændret en del i den, for at den kunne indeholde lidt ekstra ;)




Hvor langt henne: 36+0
Mærket liv? Tjek! - Har ofte en meget skæv mave, da hun strækker benene og tester mine ribben ;)
Køn: Pige
Total vægtforøgelse: 12 kg. Er stadig acceptabelt :)
Maveomkreds: 107 cm - hun giver den max gas nu!
Vender navlen ind eller ud? Den er der vidst bare!
Ventetøj? Tjek.
Strækmærker: På bryster, lår, baller og ÉT lidt under navlen !! Nu går det vidst lige hurtigt nok på en uge!
Symptomer: Så er jeg begyndt at få lidt plukveer der bider godt! Er vågnet nogle nætter med smerter, som stråler ned i lår og om i lænden - nu kan der da ikke være længe til :D
Opkastninger i alt: 24 ;)
Søvn: Bliver kun afbrudt af plukveerne og så kan jeg jo ligeså godt få tisset af ;)
Savn: Mindre syre i ryggen, ingen brændende fornemmelse under ribbenene og sex uden stor mave!!
Sjove madvaner: Intet sjovt der - desværre!
Hvad giver mig kvalme: Almindelige klamme ting.
Glad eller gnaven: Glæder mig bare ubeskriveligt meget <3 Tænk at at skulle vente i 40 uger og så er det de sidste uger der går LANGSOMMEST.
Bedste ting fra denne uge: Campingturen, se Natasha og endelig få vuggen hjem <3
Glæder mig til: at skulle ud og købe nyt stof til vuggen, graviditetspuden, bunden af kravlegården og bare det at få samlet kravlegården og få den hjem.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar