torsdag den 27. september 2012

Uge 38

WHOA! 14 dage tilbage - FUCK!!

Vi kan absolut ikke vente mere, please kom ud lille skat! Vi glæder os alt for meget.. - og tænk hvis jeg går 14 dage over tid, så er det lige pludselig først om 4 uger! - ARGH! - 4 uger, det kan jeg slet ikke holde til!!

Vi er altså klar nu!

Kravlegården er malet færdig, men ikke kommet hjem - dog ikke det allermest vigtige lige nu.
Vuggen har fået nyt betræk og kommer herhjem når vi har født.
Pusletasken er pakket.
Liften er redt og klar.
"Puslebordet" er klart og kurvene til diverse cremer hæklet!
ALT tøj er vasket og lagt i sirlig orden efter størrelser og hvilket slags det er.
Vi mangler KUN at pakke min taske til hospitalsopholdet og en lille en til Kenni, hvis han ender med at sove der!

Vi fik også lige købt lidt ekstra tøj i størrelserne 80 og 86. Og i næste uge kommer moar forbi og henter det tøj vi har i kælderen og så får vi det hele sorteret og sat på hendes loft! Fantastisk med hjælp og ekstra plads i kælderrummet <3
Det ender også med at bliver meget nemmere, når vi engang skal have det ned igen og tages i brug!

Størrelse 86

Størrelse 80

Det endelige resultat og med nyt betræk i bunden.


Hvor langt henne: 38+0
Mærket liv? Jeg kan mærke hendes fødder ved mine ribben, dog skifter det nogle gange side! - Er også begyndt at mærke et større pres med skambenet, når hun skubber fra m ed fødderne og strækker sig.
Køn: Pige
Total vægtforøgelse: 12,7 kg. Har fået mere væske i kroppen, kan ikke lukke højre hånd om morgenen og fødderne har fået cocktailpølse-tæer om aftenen ;) (Men fedt det først kommer nu)
Maveomkreds: 110 cm - Whoa Mama, derfor jeg føler mig kluntet måske?!
Vender navlen ind eller ud? Hvad er en navle?
Ventetøj? KUN ventetøj!
Strækmærker: Intet nyt der!
Symptomer: Kraftigere plukveer, som om aftenen godt kan stråle ned i lårene, men intet vildere end det - desværre :( Ellers er det kun mere vand i kroppen og trykken forneden der er nyt!
Opkastninger i alt: 23½ - efter det er taget op til revision, så var den seneste gang KUN et stort surt opstød - holder jeg stadig fast i!
Søvn: Stadig skidt søvn! Vågner ca. hver anden time og skal tisse og kan ikke falde i søvn om aftenen. Sover fra kl. 02-03 til ca. kl. 11 og hvis det har været en rigtig skidt nat, sover jeg også til middag!
Savn: Min datter i armene ;)
Sjove madvaner: McFlurry med Daim! MUMS <3 Godt min McD-pusher kommer en gang om ugen til gamer-aften ;) (Hvilket er i dag - YEAH)
Hvad giver mig kvalme: Almindelige klamme ting.
Glad eller gnaven: Happy, happy, happy! Panik hækler og gør rent, vasker tøj og rydder op og glæder mig HELT VILDT - men hvem ville ikke gøre det?!
Bedste ting fra denne uge: Afslapning og Molle og Vibeke's fødselsdag i lørdags. Min søster har også fået taget billeder af mig, glæder mig til at se resultatet og vise jer nogle af dem!
Glæder mig til: Sushi-dinner-date med Nat og Michal på lørdag <3 - og behandling hos Molle søndag <3
Glæder mig også til moar har ferie i næste uge :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar