torsdag den 30. august 2012

Uge 34

Må lige starte med at sige, at det er Kenni der har været kreativ på tavlen sammen med mig! Der var nemlig pludseligt et ekstra hjerte ;)

Ellers har vi haft en rolig uge uden for mange aftaler! Dog er det svært at sidde hjemme og få tiden til at gå, når jeg ved Kenni er på job og ude og se andre mennesker. Må indrømme, at det kan blive noget ensomt at sidde her og kede sig - synes ikke engang hækling er sjovt mere! :( Jeg kan gå i gang med et projekt eller prøve at samle et hæklet dyr og pludselig syrer ryggen til og kan ikke koncentrere mig om det. Eller også er der noget mere spændende i tv ;)

Så lige nu har jeg gang i to hæklede elefanter, en barnevognskæde med tre ugler, en stribet rangle, en kjole til mig selv, en poncho til mig selv, en poncho til Lillepigen og et ekstra babytæppe. Der er sikkert en masse mere, men det her er hvad jeg lige kan komme på. Håber virkelig jeg kan komme i gang med bare nogle af projekterne og nå at få dem færdige inden Lillepigen banker på :)


Hvor langt henne: 34+0
Mærket liv? Da også kun hele tiden!! Hun møver meget rundt derinde og vi kan nu følge hendes fødder hen over(under) maveskindet! Det er sjovt også at lægge en hånd på maven og kunne mærke en fod indeni hånden nærmest <3
Køn: Pige
Total vægtforøgelse: 11,3 kg. UPS! - Der røg vidst liiiige et ekstra kilo på! Må have noget at gøre med svigerforældrenes ædegilde i lørdags ;) (Nogle skal jo have skylden, jeg har jo ikke gjort noget!)
Maveomkreds: 104 cm :)
Vender navlen ind eller ud? Tror ikke den kan strækkes mere ud - gad vide om den blive køn at se på bagefter :)
Ventetøj? Lever stadig næsten uden tøj på! Kampsveder indimellem, selvom Kenni siger jeg er helt kold!!
Strækmærker: Bryster og lidt på lårene - intet nyt der!
Symptomer: Halsbranden forsvinder lidt engang imellem, er værst når jeg skal sove! Bækkenet brokker sig kun, hvis jeg er for aktiv - ellers er det kun rygmusklerne der brokker sig lidt over vægten foran!
Opkastninger i alt: 24 - sådan et pænt lige tal, det må vi holde os til.
Søvn: Så er jeg begyndt at stå op om natten! Vågner af ingenting og skal tisse og er tørstig hele tiden. Jeg bliver vidst vant til alt det natteroderi inden Lillepigen poppes! - kroppen er jo indrettet perfekt ;)
Savn: Nutella!!!!! :( - og flere timers søvn i træk end to-tre stykker.
Sjove madvaner: Ingen! :/
Hvad giver mig kvalme: Bussemænd! - sad og var ved at kaste op den anden dag OVER EN BUSSEMAND! HAHA :D
Glad eller gnaven: Happy! - glæder mig mere og mere for hver dag der går - ticktock!
Bedste ting fra denne uge: Afslapning i massevis og svigermors enormt hyggelige fødselsdag!
Glæder mig til: Se mor lørdag og loppemarked søndag! OG LADY GAGA KONCERT PÅ SØNDAG - YIR! :D

1 kommentar: