torsdag den 2. august 2012

Uge 30

Har fundet ud af, at jeg faktisk er delvis heldig!!
Ser man på de symptomer man kan have som gravid, så slipper jeg UTROLIG billigt. Jeg har jo selvfølgelig bækkenløsning, og det er super uheldigt, men jeg er ikke ramt af alle de andre skavanker, som virkelig IKKE er sjove at have.

Har:
Lidt halsbrand
Kvalme - dog kun hvis jeg er meget sulten!
Bækkenløsning
Semi-hyppig vandladning
Ligamentsmerter - mærker jeg kun til, hvis Lillepigen ligger forkert!
Krampe i benene - KUN om morgenen når jeg strækker mig, kan de gå i krampe.
Øget udflåd
Ømhed i ryggen/bækkenet
Lidt strækmærker hist og her ;)

Har IKKE:
Forstoppelse
Blødning fra tandkødet
Vand i kroppen
Svangerskabsforgiftning
Åreknuder, vorter og bygkorn
Graviditetskløe
Modermærke- og pigmentsforandringer
Blærebetændelse
Blødning
Næseblod
Hæmorider

Så har jeg også endelig fået hul på hæklingen igen, så der går ikke længe før der ligger nogle flere færdige projekter herinde.
Sidst men ikke mindst, så fik jeg købt lidt lækkert til Lillepigen 16 stk. stofbleer og en barnevognsrand med Bamse og Kylling. :)

Hvor langt henne: 30+0
Mærket liv? Lillepigen er bare en rigtig bandit og kan virkelig sætte mine ribben på prøve! - og det bliver nok ikke nemmere.
Køn: Pige
Total vægtforøgelse: 9,7 kg ca. den er, i øjeblikket, meget svingende i løbet af dagen!
Maveomkreds: 102 cm - gad vide om jeg bliver ved med, at ligge på denne omkreds i et stykke tid?!
Vender navlen ind eller ud? Ud og ind ;) Den vender ind når jeg ligger ned og ud når jeg står!
Ventetøj? Har lige købt nogle fantastiske formstøbte ammebh'er og uden bøjler :D
Strækmærker: Har jo nogle på brysterne, men at jeg har fået ÉT på venstre lår på under en cm er jo slet ikke til at holde ud ;)
Symptomer: Bækkensmerter og en lille smule halsbrand, synes faktisk det går godt for tiden.
Opkastninger i alt: 23 ;)
Søvn: Udemærket, men fatter ikke hvordan jeg kan vågne på ryggen, når jeg ABSOLUT ikke kan falde i søvn på ryggen!
Savn: Solen - dog ikke varmen!
Sjove madvaner: Er blevet helt vild med appelsinjuice!! Og det er uden halsbrand bagefter :D BONUS!
Hvad giver mig kvalme: Klamme ting.
Glad eller gnaven: Glad!
Bedste ting fra denne uge: Se farfar og faster Jytte sammen med mor og Julie, hæklemøde med alle de andre tykke piger ;) og grill i Hans' kolonihave.
Glæder mig til: At passe Stella-hunden og lave hindbærmarmelade med svigermor.

2 kommentarer:

  1. Det er godt at se at min trøje bliver brugt til noget fornuftigt. (;

    SvarSlet
  2. <3 Jeg er ihvertfald MEGET glad for den!

    SvarSlet