torsdag den 16. august 2012

Uge 32


UNDSKYLD - men der er kun FUCKING 56 dage tilbage ud af 280 dage!!!! WTF!

Kan slet ikke fatte at tiden alligevel er gået så hurtigt! Tænk at jeg har kunnet få tiden til at gå bare ved at være herhjemme og sysle med småting!! - Dog glæder jeg mig allerede til om et år, når jeg skal på job igen.
Efter jeg havde været ude og besøge jobbet i fredags, havde jeg lyst til at hjælpe til så meget jeg nu kunne. Men ved jo godt, at jeg må ikke og jeg kan ikke! - Kan jo bare se hvad der skete i lørdags, siddende på min flade røv, og sortere kasser og rod i kælderen. Skal til fysioterapi i dag og håber på jeg kan blive sat lidt på plads i bækkenet, for i går kunne jeg hive det fra hinanden i venstre S/I-led og det er begyndt at gøre lidt ondt i symfysen! Det er jo faktisk heller ikke så underligt, da Lillepigen er gledet stille og roligt nedad - faktisk ligger hun så dybt lige nu, at jeg ikke kan bukke mig fremover og det giver lidt plukveer. Det føles også sjovt når hun har hikke så langt nede, det er som at have ticks i tarmene ;)
Jeg har dog ikke oplevet "faldet" af maven endnu - rendet jo rundt med en bold lige på maven ;)

Nu skal der bare slappes endnu mere af! - For i eftermiddag, efter min fysioterapi, kører vi mod Hornbæk og skal overnatte i svigerforældrenes fortelt ;) Glæder mig til at komme på stranden og få lidt sol og sidde og spise grillmad i det fri. Tror også jeg skal have et hækleprojekt med og måske en bog!

Vi skulle have været til Forældreaften 3, i eftermiddag, på Herlev Hospital. - Dette har vi aflyst og håber ikke jeg føder inden den 20. September, hvor det først bliver holdt næste gang! ;)



Hvor langt henne: 32+0
Mærket liv? Så er det blevet så tydeligt hvordan hun ligger i maven, at det nogle gange er lidt uhyggeligt. Igår mente min søster bestemt at den hoppende mobil der lå på min mave, måtte være hende der øvede sig i at trække vejret - det var også spøjst at se på :) Ellers kan man faktisk se når det er en fod hun trykker mod maveskindet og hun er blevet så stor nu, at hun ikke altid flytter den når man mærker efter <3
Køn: Pige
Total vægtforøgelse: 10,3 kg. Er jeg faktisk rimelig cool med når de ca. 250 gram af dem er ekstra baby.
Maveomkreds: 104 cm. Så intet nyt der! Om morgenen er den faktisk endnu mindre ;)
Vender navlen ind eller ud? WHAT - hvad sker der for at dutten snart er væk, havde ellers en sjov Lotte-navle, men den kan jeg vidst også vinke farvel til :O
Ventetøj? I want more - much more! - nu får vi lidt sommer igen, så må jeg hoppe i et par kjoler og overleve at mine lår klistrer sammen - Mums - lækkert at være tyk der - NOT!
Strækmærker: Ingen nye og lad dem endelig blive væk.
Symptomer: Bækkenløsningen har taget overhånd i denne uge og jeg kan knap nok rejse mig nogle gange. På min natlige tissetur, måtte jeg gribe fat i sengekanten for at få hjælp til at vende mig - er glad for vi HAR skiftet side i sengen, kattene skal bare lige lære det også! Kenni er ikke vant til, at der kommer en kat om natten og putter ham ;D Ellers går jeg næsten fri for alt det andet, bliver kun ramt af halsbrand om aftenen!
Opkastninger i alt: 23 - Gad vide hvor godt jeg kan holde det mere, med alt det halsbrand!?
Søvn: Dårligt i denne uge, har det ulækkert varmt og vågner ALT for tidligt og kan ikke sove bagefter.
Savn: At kunne nå mine fødder og derfor selv bestemme hvor stramt mine snørrebånd skal snørres!
Sjove madvaner: Æder stadig meloner!! - Og så er Nutellamaden i høj kurs ;)
Hvad giver mig kvalme: Hvis jeg ikke når at spise inden jeg virkelig bliver sulten - og klamme ting!
Glad eller gnaven: Glad - men er da ved at få lidt stress på over den korte tid der er tilbage!
Bedste ting fra denne uge: At vi fik ryddet op i kælderen og fik sagt på gensyn til Bent, han er taget tilbage til Cape Town. Så var vi jo på Roskilde Kræmmermarked og fik gjort nogle kup - og ikke at glemme at min skønne søster var forbi i går og vi skal også ses i næste uge! Elsker når vi sidder og pusler med noget og at jeg fik gjort uroen færdig og kun mangler lidt småting på elefanten <3
Glæder mig til: SOL og CAMPING med svigerforældrene! <3 og se Julie i næste uge <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar