torsdag den 26. juli 2012

Uge 29

Så har vi været på stranden for første gang i år, onsdag aften - dejligt med en dukkert og blive kølet ned. Dog tog det lidt mod, at stå på en offentlig strand og flashe min store mave!

Jeg fik også på 2½ time bikset en hurtig rangle sammen til Marius. Glæder mig til at se når den bliver rigtig interessant for ham og han sikkert ikke vil slippe den igen ;)

Ellers har vi bare nydt det fantastiske gode vejr, set nogle dejlige mennesker og nydt hinandens selskab.

I denne uge, er det min søster der har fået æren af, at tage mit tavlebillede <3



29 fulde uger og stadig glad for at være gravid <3
Hvor langt henne: 29+0
Mærket liv? Hun kan ikke sparke så meget mere, så nu mosler hun bare rundt og trykker sine fødder ud mod mit maveskind!
Køn: Pige
Total vægtforøgelse: 9,4 kg. Please ikke ramme 10 kg. ;)
Maveomkreds: 103 cm - hun må ligge med numsen udad, for jeg var altså kun 100 cm imorges ;)
Vender navlen ind eller ud? Ud!
Ventetøj? Masser - men hvorfor kan man ikke få noget pænt i bikini?
Strækmærker: Kun på brysterne! Og der er heldigvis ikke kommet flere :)
Symptomer: Så er kvalmen og de forfærdelige bækkensmerter kommet retur! Men det er jo heller ikke så underligt, med mindre plads i maven og mere vægt på.
Opkastninger i alt: 23 ;)
Søvn: Fantastisk! Jeg kan sove hele natten, hvis jeg tisser ekstra af om aftenen - BONUS!
Savn: En kold øl! ;) Ellers savner jeg at kunne gøre hvad der passer mig og ikke være begrænset af mit bækken.
Sjove madvaner: NAH! Går Haribo Skippermix under dette emne ;)
Hvad giver mig kvalme: Ulækre ting - as usual!
Glad eller gnaven: Glad - elsker at mærke lillepigen fylde mere og mærke hende dreje rundt og vide hvad der er op og ned på hende.
Bedste ting fra denne uge: Ballerup Kræmmerfestival - tak for en fed aften. Ud og se Lars, Louise og lille bette Marius og det fantastiske sol vi pludselig har fået <3
Glæder mig til: Ro og ikke skulle noget i næste uge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar