torsdag den 5. juli 2012

Uge 26

Sikken jeg savner manden nu han ikke er hjemme! Og sikken jeg ærgrer mig over ikke at være med på Roskilde Festivalen. - Ikke for at drikke øl, men for at nyde stemningen en sidste gang! Der kommer jo til at gå en del år før vi kommer afsted igen, og der bliver det jo nok mere Smuk Fest der trækker, da de jo har en børnehave ;)

Har i den forgangne uge ikke oplevet meget, mest kun indersiden af lejligheden! Får da handlet og set la familia, men vildere har den næsten ikke været - bortset fra årets eneste ferie ;)

Jeg har jo været i Jylland i weekenden sammen med svigermor Susanne, svigerfar Elo og svoger Nicki! :) Vi var ovre og besøge noget familie - fætte/kusine fest - boede i campingvogn og hyggede udendørs hele tiden. Derfor har det været super underligt, at skulle være inderdørs nu, når jeg nærmest er blevet vant til vejret. Har dog ikke lyst til at sætte mig ned på græsset, her ved lejligheden, da jeg føler alle glor! Jeg burde skaffe mig en graviditetstrøje der siger: "JA, jeg ER gravid" !! :P

Hvor langt henne: 26+0
Mærket liv? Ja, MASSER og det er fantastisk! Jeg kan nu mærke når hun vender sig eller strækker sig, så hun er ved at være stor og stærk.
Køn: Pige
Total vægtforøgelse: 7,8 kg. Har sørme tabt mig 200 gram - hehe - ellers er det faktisk ikke så tosset det med vægten, har læst om flere der har taget over 12 kg. på, på dette tidspunkt, så jeg er stolt!
Maveomkreds: Så har jeg nået 1 METER præcist! ;)
Vender navlen ind eller ud? Udad og den ser noget spøjs ud, går og overvejer om jeg tør tage et billede af den, så i kan se den ;)
Ventetøj? Har ikke nok! Jeg vil gerne vinde i lotto, så jeg kan købe noget mere tak!
Strækmærker: Det bliver på brysterne - endnu! Dog er det ikke blevet værre, faktisk bare mindre synligt. :D
Symptomer: Det sædvanlige - er dog bare mere besværet end ellers, men der går jo noget tid før det bliver bedre igen ;)
Opkastninger i alt: 23 :)
Søvn: Okay, bare jeg stadig ikke ligger på ryggen! Kan sove til cirka kl. 6-7 stykker, så kommer den første kat og bider mig i håret. Står jeg ikke op, så bliver der larmet ved at bide i plastikposer og andet godt! Kan jeg så sove videre, så kommer den sidste kat og VADER oven på mig og maven, og så kan jeg ligeså godt give op og stå op, og give dem opmærksomhed! :)
Savn: Festivaller og min mand! :(
Sjove madvaner: Alt det, som jeg før har haft lyst til, er skiftet ud! Jeg spiser nu frugt og drikker saft!
Hvad giver mig kvalme: Ikke det vilde - kun klamme ting, og hvem får IKKE kvalme af det?
Glad eller gnaven: Semi det ene og semi det andet! Nyder stilheden og savner manden! Nyder friheden og savner nærheden! Kan være glad det ene øjeblik og skriver Kenni noget specielt, kan jeg tude det næste. Man er vel gravid - ik? ;)
Bedste ting fra denne uge: Turen til Jylland og den dejlige hyldeblomstsaft som svigermor hjalp med - TAK! - og ikke at glemme ALLE de fantastiske spark og bevægelser fra Lillepigen <3
Glæder mig til: At blive klippet! Se familien i mormors kolonihavehus! Få Kenni hjem igen! - Og se min moar til mad imorgen, fredag <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar