torsdag den 19. juli 2012

3D/4D/HD Scanning

I lørdags var vi inde hos scanningsklinikken "Lille KBH'er" for at blive scannet. Vi havde valgt den store pakke, for var vi uheldige og billederne ikke var noget værd, kunne vi komme igen til en omscanning gratis. Det kostede 1000,- og jeg syntes bestemt det startede med at være dyrt, men endte med at være super godt givet ud! :)

I lørdags fik vi nemlig ikke gode billeder, da lillepigen lå og puttede sig med sit "legetøj" (hænder, fødder og navlesnor) og ville da ikke vise sit kønne ansigt. Dette blev de bedste billede fra den dag:

Her bliver der smagt på venstre hånd
og hun åbner øjnene en smule.

Så gad hun ikke deltage mere
og puttede sig godt sammen!

Igår fik vi så æren af at se en dejlig livlig pige, som endte med at få hikke, da der blev puffet godt til hende. Robert fra Lille KBH'er var ham der scannede os og han gjorde simpelthen et fantastisk stykke arbejde. Jeg kan varmt anbefale, at det er ham der scanner, også fordi han fortæller så mange detaljer og forklarer sindsygt godt. Min mor var meget imponeret over, at en svensker kunne snakke så godt dansk ;)

Han fortalte, at sad lillepigen op kunne det godt blive noget besværligt at få gode billeder, og hvad gjorde hun - HUN SAD OP! På tværs allerede! HAHA. Han lovede han ville prøve at se om han kunne skubbe lidt til hende og jeg kom samtidig om og ligge på højre side - IT WORKED! Han var meget betaget af hendes ører og syntes de var nuttede, og han fortalte at hun ville få lange ben. Han skød hende til 55 cm og 3500 gram når hun er færdigbagt, glæder mig til at se om han får ret. Bortset fra de "store" ører og lange ben, skulle hun ligne mig mener han - dog får hun nok Kenni's manke, da han allerede nu kunne se hår på scanningen og han mente, at hun havde meget i forhold til, at jeg ikke var længere henne end 27+6 :)

Vores skønne prinsesse <3

Hun ligner lidt en trold,
men se lige det smil hun fyrer af!

Så bliver der puttet på venstre arm.

Dette billede syntes Robert bedst om, og han spurgte
om han måtte bruge det på hjemmesiden ;)

Bare lige for at slå fast - HUN ER EN PIGE! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar