torsdag den 12. juli 2012

Uge 27

Sikken en uge og sikken jeg stadig lider under den!

Jeg er glad for at jeg tog på Roskilde Festival og så Magtens Korridorer, men mit bækken er ALT ANDET end glad for det. Så det hedder ro i massevis og at overtale Kenni til at opvarte mig!
Jeg kom dog afsted til Pilates i dag, det var dejligt og hårdt - så nu skal jeg bare slappe af og så laver drengene maden i aften. Må se om jeg også kan slippe for opvasken ;)

Der er ellers ikke sket det helt store i denne uge, andet end at jeg har bestilt tid til 3D/4D/HD scanning på lørdag! :D Så der tager Kenni, Julie, moar og jeg hen på lørdag og får en unik oplevelse. Glæder mig meget til, om man kan se, om Lillepigen allerede ligner en af os! <3


Hvor langt henne: 27+0
Mærket liv? Der har været lidt ro på hende den seneste uge, men hun kan stadig give nogle ordenlige spark fra sig! Jeg kan nu flere gange i løbet af dagen finde hendes fødder oppe ved mine højre ribben.
Køn: Pige
Total vægtforøgelse: 8,6 kg. Kan ikke lide at tage flere kilo på, men kan desværre ikke undgå det!
Maveomkreds: 102 cm. Jeg ender jo med at bliver gigantisk!!
Vender navlen ind eller ud? UD..
Ventetøj? Masser af det..
Strækmærker: Kun på brysterne! Please ikke andre steder - TAK.
Symptomer: Halsbrand, øm ryg og et forfærdeligt ømt bækken!
Opkastninger i alt: 23 ;)
Søvn: Bedre og bedre, underligt nok. Jeg kan nu sove næste 12 timer i træk, kun afbrudt af én enkelt tur på det lille hus.
Savn: Sommervejr og at kunne hoppe i vandet.
Sjove madvaner: Knoppers?! ;)
Hvad giver mig kvalme: Ikke rigtig noget, almindelige klamme ting.
Glad eller gnaven: Glad :)
Bedste ting fra denne uge: At kunne besøge Roskilde Festival og da vi fik lækker mad i mormors kolonihavehus.
Glæder mig til: Lørdag <3 og tredje jordemoder besøg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar