torsdag den 10. maj 2012

Uge 18

Så er det tid til en update igen.. Og hvor bliver lige mine faste læsere af!? Ved der er en del der følger med, men tør i ikke bekende kulør? :) --------->
I må også gerne kommentere.. Det er så hyggeligt! :)

Ugens start kort:
Jeg prøvede at arbejde i mandags og syntes at det gik nogenlunde, havde dog en del smerter senere på aftenen og endte med at være syg hele natten.. Havde jeg ikke lært at mestre min kvalme, havde det stået ud i begge ender.. Tirsdag havde jeg fri, men var dårlig det meste af dagen og utrolig uoplagt.. Kan ikke huske hvornår jeg sidst har været så træt.. Onsdag tog jeg småsløj på job, men måtte opgive efter en time, kunne bare ikke komme hjem!!! Så jeg kæmpede en kamp i kassen, med smerter i bækkenet og kvalme en masse.. Lagde mig syg torsdag og tog til lægen, og her fik jeg dommen.. Sygemelding på ubestemt tid og næste lægebesøg om 4 uger.. Så nu er der utrolig lang tid til Oktober.. :/

Resten af ugen:
Ro, ro og atter ro.. Skal intet, før lørdag eftermiddag! Der holder Vincent 18 års fødselsdag, og den kan jeg ikke melde fra til.. Så han får glæde af mit selskab i et par timer og så er det lige hjem på sofaen igen..
Jeg er dog begyndt at hækle en del igen :) Så der går ikke lang tid, før der er en masse kreative ting herinde igen.. Glæd jer.. :)

Skal da også lige vænne mig til, at jeg ikke skal på job igen!! Det er virkelig underligt..

18+0 - Hold da op, striberne gør mig jo dobbelt så bred.. ;)

Hvor langt henne: 18+0
Mærket liv? Har vidst fået nogle små puf derindefra.. :D
Køn: Ihh - Skal kun sove 8 gange endnu, så er dagen der!
Total vægtforøgelse: 4,2 kg. - Øhh, hvordan tabte jeg lige 600 gram?? Hehe..
Maveomkreds: 93,5 cm.
Vender navlen ind eller ud? Indad stadig..
Ventetøj? Nogle der gider hjælpe med oprydningen i skabet? Er stadig ikke kommet igang!
Strækmærker: Ingen endnu..
Symptomer: Halsbrand om aftenen - ellers the usual stuff..
Opkastninger i alt: 23 - Har ikke været dårlig siden den 23. April - Holder stadig rekorden! :)
Søvn: Ingen problemer, kan sove til kl. 11 hvis det skal være.. ;)
Savn: Alkohol.. Jeg kunne godt drikke en kold bajer og nyde weekenden..
Sjove madvaner: Hyldeblomst saft, æblecider og knækbrød med smør.. Stadig, 600 gram, hvordan!?
Hvad giver mig kvalme: Sult og hvis jeg har været for fysisk aktiv.. Smerterne giver mig kvalme!
Glad eller gnaven: Glad med forbehold.. Hvor er den lykkelige graviditet henne?
Bedste ting fra denne uge: Ikke eksisterende! Måske da Bella kravlede ind i mit bukseben eller når Kenni prutter.. Fuck hvor kan jeg grine af ham.. Prutter er og bliver hylende morsomme.. :)
Glæder mig til: Om 8 nætter ;) Du kan jo selv gætte dig til, hvad vi skal.. :P

6 kommentarer:

  1. Jeg tror du skal have tvillinger ;) Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe.. Siger du jeg er tyk!? :D

      Der er altså kun en! MEN har allerede god mave på, da min livmoder går lidt længere op end normalt! Men der er jo ikke nogle graviditeter der er ens..

      Slet
  2. Hey sis!

    Jeg synes det er helt vildt spændende at følge med hver uge herinde. (:

    - Hvad betyder 0-100? (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sis..
      Det er i procent.. Havde nået 45 % igår! :) Den burde du da have gennemskuet for længst.. ;P
      Du burde få en ting for, at blive min første faste læser herinde - what do you want!? :)

      Slet
    2. Aaarh! :D

      Jeg kunne da godt tænke mig en lille fødselsdagsgave. (;

      Slet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet