torsdag den 24. maj 2012

Uge 20 - Halvvejs..

Denne uge har jo været fantastisk.. Ikke nok med, at vi fik at vide, at vi venter os en lille pige (gerne med lyse krøller og røde kinder), så har det jo også bare været så skide godt vejr, at det ikke er til at forstå.. :)
Jeg har hygget mig i svigerforældrenes have søndag og onsdag, og fået lidt sol på de vinterblege stænger.. Tirsdag aften var Kenni og jeg ude og grille i Hareskoven med Peter og Sanne.. Det blev til dejligt mørt kød fra grillen med hjemmelavet kartoffelsalat (som jeg fik et hormonella-flip over da jeg synes den smagte underligt), snobrød over bål og dejligt koldt hyldeblomstsaft til.. Peter lavede nogle mariekiks med fetaost på, det skulle jeg ALDRIG have smagt.. MUMS for en godbid.. ;)
Fik også hentet mine nye briller om mandagen.. Så nu er jeg den glade ejer af briller med glidende overgang - lyder det ikke lidt gammelt? ;P Fik et par solbriller med styrke også, nok det bedste valg jeg har taget længe, det er nemlig en fornøjelse nu, at kunne se smækker ud i cabriolet og lade håret flagre.. :)
I dag har jeg fejret, at jeg er halvvejs <3 Jeg har nemlig været ude at shoppe med Molle (mormor)! Det har været en fantastisk dag, med dejlig brunch på Café de Picasso i Lyngby og indkøb i BabySam.. Vi er nu ejere af et styks Flexibath (lilla) med tilhørende legetøj og stol.. 10 hvide stofbleer af den store størrelse.. Et badehåndklæde med hætte i lilla og jeg fik en fed ammebh.. Fik også lige scoret mig 10 nøgle Alpaca garn i røde og lilla farver! YES..
- og ikke nok med det, så kom vores kammerat Martin "hjem" med en Philips Avent Digital Video Monitor.. Synes jeg rigtig bliver forkælet i dag - LOVE IT! <3

Tak allesammen <3






Hvor langt henne: 20+0
Mærket liv? Ja - Men ville ikke have imod, at der var mere af det..
Køn: Pige
Total vægtforøgelse: 5,5 kg. AV - Fik lige indhentet lidt af det tabte.. :/
Maveomkreds: 94 cm IGEN?! Gad vide hvor meget jeg vokser i løbet af næste uge?! ;)
Vender navlen ind eller ud? Indad, men den kan poppes ud - Kenni synes det er HERRE KLAMT :D
Ventetøj? Så skal der tømmes ud i skabene fra imorgen.. Glæder mig også til at lægge alt lillepigens tøj i kommoden.. <3
Strækmærker: Nada..
Symptomer: Er dømt som hormonella.. Halsbrand og bækkensmerter.. Ømme dutter ;)
Opkastninger i alt: 23 - Holder stadig rekorden! ;) - Jeg er så SEJ!
Søvn: Har pludselig mange mareridt.. Jeg slår og sparker folk, råber og skriger.. Natten til i går slog jeg en ihjel.. WHAT THE FUCK!?? :O
Savn: I sommervarmen et koldt glas rosévin.. Ellers søde sager, som jeg prøver at skære kraftigt ned på..
Sjove madvaner: Hyldeblomstsaft, æblecider, knækbrød med smør og noget nyt: Mariekiks med fetaost (Tak Peter) ;)
Hvad giver mig kvalme: Sult! Dårlig ånde.. BADR..
Glad eller gnaven: Lykkelig.. <3 Glæder mig vildt til lillepigen kommer ud..
Bedste ting fra denne uge: Shopping med Molle og det dejlige vejr.. 
Glæder mig til: At gøre klar til lillepigen og skal hækle en række vimpler til væggen over sengen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar