torsdag den 17. maj 2012

Uge 19

Så er det imorgen vi forhåbentligt får at vide, hvad vores dejlige Lillefrø er for en størrelse.. Vi glæder os rigtig meget til at høre om den ser ud som den skal og selvfølgelig, hvad køn vi har fået givet den ;)

Så imorgen kommer der lige en ekstra eksklusiv opdatering med en ny tavle og hvad køn Lillefrø har!

Stay tuned..


Hvor langt henne: 19+0
Mærket liv? Der er både en der rumsterer rundt OG sender puf afsted.. Har mærket det ÉN gang udenpå maven.. <3
Køn: Det får vi forhåbentligt at vide imorgen.. Uuhh.. Glæder mig HELT vildt!! :)
Total vægtforøgelse: 3,7 kg. Nu har jeg tabt 1,1 kg. siden forrige uge.. Underligt.. Kan det mon være fordi jeg ikke arbejder mere..!?
Maveomkreds: 94 cm.
Vender navlen ind eller ud? Indad!
Ventetøj? Mangler en flyttekasse til tøjet.. Har du en?!
Strækmærker: Ingen..
Symptomer: Humørsvingninger, halsbrand, ligamentsmerter (der trækker tårer), bækkensmerter og plukveer, der meget gerne må blive væk.. :/
Opkastninger i alt: 23 - Holder stadig rekorden! :)
Søvn: Har kun problemer med bækkenet når jeg skal vende mig :( Men ellers er søvn intet problem.. :)
Savn: I aften var det vandpiben - why?! det er jo herre usundt.. ADR!
Sjove madvaner: Hyldeblomst saft, æblecider og knækbrød med smør.. Intet ændret der ;)
Hvad giver mig kvalme: Rus-skum-snusk fra panden.. Det er lang tid siden jeg har været så længe om at spise aftensmad.. Der var endda ketchup og hyldeblomstsaft til.. Hmm..
Glad eller gnaven: Glad.. ;)
Bedste ting fra denne uge: Jeg fik mig en lille grandfætter onsdag <3 Han ser bare så skøn ud.. Er helt vildt misundelig og glæder mig selv endnu mere til om små 20 uger.. :)
Glæder mig til: IMORGEN! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar