torsdag den 3. maj 2012

Uge 17


Så er der en lidt sen update i dag.. Selvom jeg KUN har haft en hel uge til at forberede mig.. ;)


Hvor langt henne: 17+0
Mærket liv? Er stadig i tvivl.. Glæder mig bare til det er helt sikkert, at det er Lillefrø jeg mærker..
Køn: Må vi stadig vente med til den 18. Maj.. Heldigvis er der ikke lang tid igen..
Total vægtforøgelse: 4,8 kg.
Maveomkreds: 92 cm. :)
Vender navlen ind eller ud? Indad lidt endnu.. Ender med en rigtig "Lotte, hvor er du henne"-navle! AD
Ventetøj? Yes.. Nu er 80 % af mine bukser udelukket, så skal rydde kraftigt op i mit skab!
Strækmærker: Ingen endnu..
Symptomer: Bliver stadig meget træt.. Ellers døjer jeg med plukveer, ligamentsmerter og bækkenløsning..
Opkastninger i alt: 23 - Har ikke været dårlig siden den 23. April - YEAH!
Søvn: Fantastisk.. Har ikke så meget hovedpine mere.. :)
Savn: Ingen smerter i bækkenet.. Bare at kunne sidde normalt og være mere frisk..
Sjove madvaner: Ærter, Fignestænger og iste med fersken.. Alt sødt om aftenen er udelukket..
Hvad giver mig kvalme: Sult.. - og for mange søde sager..
Glad eller gnaven: Mest glad, men jeg har desværre også nogle nedture..
Bedste ting fra denne uge: Alt det dejlige solskin der er blevet nydt sammen med min svigermor.. Plus jeg har fået plantet nogle blomster og grønsager på altanen..
Glæder mig til: Alt det nye der sker.. - og at prøve at arbejde og se om det kan lade sig gøre..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar