tirsdag den 1. maj 2012

Ballade på en søndag..

Hehe.. Hvem har ikke brugt sin kvindelist til, at få sig det hun vil have..

Jeg brugte min fuldt ud i søndags.. :D

Jeg drømte natten til søndag, at jeg fandt BARNEVOGNEN! Så da jeg stod på, havde jeg både tændt computer og søgt en del på dba, inden jeg, vel og mærke, fik spist morgenmad og børstet tænder..
Jeg vækkede Kenni, hoppende i sengen og super glad for at fortælle, at jeg altså nu havde fundet MIN barnevogn.. Han endte med, at kun ville kigge, men var slet ikke interesseret i at købe - ØV!
Jeg ringede endda til min mor, og ville høre hendes mening.. Men Kenni var ikke til at hugge eller stikke i, og synes ikke det var fair.. Så jeg blev jo skide fornærmet, for min mavefornemmelse sagde noget helt andet! Så med brok i lange baner, pyntet med tårer (hormonerne fik da lige frit løb nu jeg var i gang), fik han lokket en IKEA tur på mig..
Drenge: Spørg aldrig hvad jeres bedre halvdel vil i stedet for, på en søndag, hvor der ikke er andet at lave, og IKEA har åbent.. Bare en advarsel! ;)
Da vi havde rendt rundt derude i et par timer og set på børnesenge, og fik spist en fransk hotdog (kan man tage i IKEA uden??!) lokkede jeg da lige Kenni i BabySam bagefter.. Nu det jo lå liiiiige ved siden af.. Hehe.. Vi fik prøvekørt en Odder barnevogn, Emmaljunga og nogle kedelige ukendte typer uden interesse.. Han var vild med Odderen.. YEAH!
Endelig hjemme igen tog han sig en lur (jeg havde jo været så ond en kæreste, og han var blevet så træt - HAHA) og jeg lavede lidt hjemmearbejde! Dette bestod i, at søge på lignende produkter, som dem der stod i annoncen og sammenligne nye priser med de brugte.. Var herre ond og vækkede ham en 45 min. tid efter og sagde, at nu skulle han altså lige se om jeg kunne "sælge" den ordenligt denne gang!
Hvis vi skulle købe en Oddervogn fra ny af, ville det komme til at koste mere en 10.000,-.. Det var han noget forbavset over (MÆND), og det endte med, at han kunne se en masse fordele i den brugte.. ;) Vi fik skrevet til sælger og så sad jeg ellers bare på nåle og ventede på svar.. Hver gang der tikkede en sms ind, fløj jeg nærmest til telefonen.. Men hvorfor skulle Kenni lige skrive sammen med en kammerat på samme tid (MÆND)! Pludselig kommer Kenni hen og siger; "se hvad Benner har skrevet", og jeg kunne ikke være mere ligeglad.. Men det var jo sælgeren i stedet for.. Ihh, MÆND og deres lortehumor - BAH! Hehe ;)
Men barnevogn var stadig til salg og vi kunne se den samme aften.. Jeg skulle med det samme nok skaffe de 2500,- vognen ville koste..
Efter en times tid "on the road", var vi hos min mor og kunne stolt fremvise vores nyeste køb.. En flot Odder Cecilia Classic fra 2007.. Min mavefornemmelse havde bare været helt rigtig og det kunne simpelthen ikke blive bedre.. Er så glad, så glad, så glad! :D Selv Kenni kunne ikke skjule sin glæde.. Det var endda ham, og ikke jeg, der fik taget et billede med den.. Hehe..

MISSION COMPLETE - NEXT!?

Barnevognen var engang rigtig mørkeblå, men jeg er fuldstændig ligeglad med, at den er falmet, synes faktisk det giver den lidt charme.. Der følger en lift med og både i den og vognen er der tilhørende madrasser og lagener.. Udover det, er der en sele, den originale pusletaske og et regnslag..

Hvis du læste med - tak og du belønnes nu med lidt billedspam! Dig, der sprang til billederne - øv hvor er du kedelig ;)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar