onsdag den 7. august 2013

Furesø Friluftsbad

Nu er vi halvvejs i Kenni's ene uges ferie og først nu slapper vi rigtigt af.

Jeg blev vækket kl. 09:30 af en prinsessen, der skulle lægges til formiddagslur, og en mand der var i gang med vores morgenmad - Æggemams <3

Vi aftalte at tage til Furesøen og bade og nyde det gode vejr. Dog skulle vi lige forbi lægen og jeg skulle have min HPV vaccine og så var vi ellers på vej. 3 skønne timer i det fri og en vandhund, der faktisk brokkede sig da hun blev hevet op af vandet, selvom hun var ved at være godt kold.

En dejlig dag og den nye barnevogn er bare fantastisk :)

Så er vi på farten igen




Vil du have jeg skal plaske ?!

Plaske plaske

Far, Linea og rap-anden delte lige en is ;)

Efter så lang en dag, gik Linea lige i gulvet da hun røg i seng :)

- og her er lige ugens projekt, som jeg kæmper med at få færdigt inden søndag ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar