onsdag den 2. oktober 2013

Første dag på jobbet efter en nat i helvede!


Kender i det, når man tror det vil være lykken, at ungen kommer op og putter i sengen, og at det så ender med, at man slet ikke sover ordentligt?!

Havde i dag første dag på jobbet!! Det gik super godt, men f*ck min krop er vold smadret og jeg har flere gange været ved at falde i søvn på sofaen.

Natten til i dag har været såååå f*cked!! Kenni har været oppe 6 gange, jeg slap med 3 gange - Linea var vågen ca. hvert 3. kvarter GAAAAB !!
- ingen feber, ingen problemer overhovedet. Natteroderiet er sikkert pga. indtryk fra vuggestuen !!(?)

Men det endte med Linea lå hos mig den sidste halve time, inden vi skulle op - og jeg sov ikke rigtigt. Jeg skulle bare være stået op, for endte med at komme 5 min. for sent på min første arbejdsdag. Og selvfølgelig stod chefen i bagdøren og pegede på sit ur! FLOOOOT 'SUPERMOR', MED MINIMALT SUPER-OVERSKUD.

AAAARGHH..........

- Glæder mig allerede alt for meget til min fridag imorgen !! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar