mandag den 10. marts 2014

Tilbage på sporet

Hvor skal jeg begynde!?

Jeg hækler igen :D ... Og jeg smiler igen ;)

Ej, det er nok bedst at fortælle, at det har været en forbandet hård start på året jeg har haft! Der har været minus overskud til vennerne og familien, ingen energi til Linea og så har jeg bare savnet en rolig hverdag, hvor der kunne være en, der gad have styr på tingene for mig.

Men så er det godt man har familien :) svigermor hjalp med et nyt job, så nu er det gamle sagt op, og jeg starter det nye sted allerede den 1. April! Nu er det slut med lange og energikrævende vagter og jeg skal ikke mere komme hjem til et sovende barn. Glæder mig rigtig meget :)

De sidste to uger i marts har vi ferie og skal slappe af og nyde det dejlige forårsvejr. Og så håber jeg, at jeg når at samle energi nok til et nyt kapitel i mit liv :)

Og i skal da ikke snydes for et af mine nyeste påfund: kan i gætte hvad det er?




Ingen kommentarer:

Send en kommentar