fredag den 12. april 2013

Updates på bloggen

Jeg har brugt en del tid på at gennemgå de gamle indlæg på bloggen og få rettet billeder til og få opdateret nogle informationer. Derfor smider jeg lige en masse links op, så kan i følge lidt med i, hvad vi har fået brugt af udstyr og hvad der ellers er sket det sidste lille halve års tid :)


Jeg startede på dette babytæppe for meget lang tid siden og fik det endelig færdigt i den periode, hvor Kenni og jeg arbejdede på at blive forældre ;)
Vi har siden vi fik Linea, brugt tæppet næsten hver dag. Det har været rigtig godt, at have liggende i bunden af liften - især under sådan en kold og lang vinter - og vi har svøbt hende i det, når vi har hygget i sofaen inden sengetid. Det er fantastisk varmt og dejligt - et must have ville jeg mene :)

En lille opdatering på noget af alt det dejlige genbrugstøj jeg går og finder på loppemarkeder. Linea bruger stadig rigtig meget af de små størrelse, så vi har virkelig sparet mange penge, ved at købe brugt og billigt og ikke på en masse nyt tøj hun ikke har haft på. Børnetøj er jo utrolig sæsonbetinget og jeg vil sige til alle kommende mødre: Vinterbørn har næsten altid langærmede bodier på og strømperbukser - og selvfølgelig en masse tøj uden på det også :)


11. September 2012 - Opdatering på kravlegården
Sammen med barnevognen, er kravlegården det bedste køb jeg har gjort af brugte ting.

13. September 2012 - Opdatering på hæklede kurve og natterutine

1. Januar 2013 - Nytårsforsættet
Øv med øv på. Jeg synes bestemt jeg havde et rigtig godt drive og var også kommet godt i gang den første måned. Jeg fik også gået rigtig meget i Marts måned. Men men men, så begyndte det at gå ned ad bakke og jeg har haft ondt i både bækkenet og knæene. I går var sidste dag på efterfødselsholdet og der prøvede jeg at træne med kettlebells, hvilket var SUUUPER sjovt og det kan jeg jo gøre alene i Fitness World også.
Jeg blev syet med 11 sting i går, efter at have fået fjernet to skønhedpletter, og når stingene er fjernet om 14 dage, så håber jeg på at komme i gang igen.

6. Februar 2013 - Hønsetrik

24. Marts 2013 - Barnevognsræs

Ingen kommentarer:

Send en kommentar