søndag den 21. april 2013

Pileflet på en søndag

Så har vi flettet på livet løs og på få timer fik vi lavet en masse krukkestativer og andet sjovt.






Til næste projekt skal jeg lære at flette en kurv, det glæder jeg mig til :)

Jeg har også lavet flere af de flade stativer til altanen. Jeg tager nogle billeder så snart der er sol på altanen og det hele ser lidt lækkert ud. Jeg glæder mig bare så meget til, at alting springer ud og jeg kan få plantet mine blomster ud - lige nu står de i vindueskarmen og jeg venter spændt på de spirer.
Sidste år fik jeg nogle snerler af min svigermor, som blomstrede rigtig godt og jeg fik masser af frø fra dem. Det er disse frø jeg har prøvet at så og håber virkelig der kommer planter ud af dem :)

Det er denne farve snerle jeg har ;)

I disse ligger frøene til næste plante :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar