onsdag den 20. februar 2013

Åh så træt, så træt!!

Det føles som om, at jeg har sumpet en hel uge!! Har jeg sikkert også, og alligevel slet ikke. Torsdag tog jeg ud til mormor og fik shoppet i BabySam, inden havde jeg trænet lidt på bold til efterfødselstræning. Efter jeg havde været hos mormor, tog jeg over til Martin og Louise, hvor Sanne og Peter og Kenni var, der skulle vi have burgere - MUMS.

Fredag gik jeg vidst tidligt i seng!!

Jeg skulle så lige til at skrive, at jeg ikke kan huske hvad jeg har lavet i weekenden, men der var jeg til 18 års fødselsdag hos Kenni's fætter og søndag var vi hos min faster for at aflevere vuggen tilbage.
I mandags tog jeg tidligt op og trænede på bold i fitness, Linea hyggede i liften ved siden af og endte med at falde i søvn. :) Bagefter så jeg min veninde Sanne til frokost. Tirsdag tumlede jeg med babyer til mødregruppe hygge og om aftenen lavede JEG mad - WTF - og vores kammerat Benjamin var her. (Vi fik risengrød - men det var stadig MIG der stod i køkkenet).
I dag laver jeg INTET - ud og at vaske alt vores tøj - men jeg har ikke været i bad, jeg har stadig nattøj på, glor tv, drikker kold kaffe (den kan man ALDRIG få varm, hvis man har en baby). Resten af dagen skal bruges på et eller andet, hvad ved jeg ikke, jeg tager bare en time ad gangen.
Glæder mig til en weekenden med Kenni og ingen planer og hygge i massevis. Og det gør mig ingenting, at vi nok ender med at se en masse mennesker og ikke sidde stille, for jeg kan jo godt lide impulsive ting.

Det eneste jeg kan huske fra fredag, er en fantastisk irriterende ny lyd Linea kan lave - hun skriger meget højt og meget lyst - GAB!! ;)

Kattene er også trætte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar