onsdag den 6. februar 2013

Loppefund

I søndags var svigermor og jeg til loppemarked og havde igen egen stand! Vi solgte lidt af hvert, fik tjent standen ind igen og brugt overskuddet i de andre stande - sådan skal det jo næsten gøres ;)

Jeg har i alt brugt 165 kr, og synes selv jeg har gjort et scoop.


Kaj, Andrea og Ælling - 30,-
BabyBjörn hagesmæk i plastik (spritny) - 40,-
3 langærmede trøjer - 10,-
6 Pixibøger - 10,-
Lyngby Harlequin kande - 75,-

Menu glaskugler og svanerne til bordkort - GRATIS!

Natten til søndag var det simpelthen så koldt, og vi havde is på indersiden af bilruden. Jeg behøver vel ikke sige, at det tog en god rum tid inden bilen var ordentlig varm, og vi kunne se noget ud af ruden. Dagen efter, da jeg skulle køre til loppemarkedet, var det stadig VILDT koldt og tror også løven på Peugeot'en frøs ;)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar