søndag den 24. februar 2013

Linea 4 måneder

Skriv gerne en kommentar om, hvad du synes om min blog - jeg mangler lidt input en gang imellem :)


Nu er prinsessen altså ved at være stor. Hun skal både hives op i stående stilling, sidder rigtig flot på vores skød og er godt i gang med at finpudse sin teknik med at putte legetøj i munden og bruge begge hænder.

De sidste dage har været lange, Linea er nemlig syg. Ikke med feber - heldigvis - men med hoste og slim i halsen. Imorges var det rigtig slemt og da hun hostede, begyndte hun at kaste op og jeg sad i sofaen fuldstændig smurt ind i gylp/slim. Puha, hvor var det hårdt at se hende have det så skidt, hun lå bare på puslepuden og så så bleg ud. Hun har fået det meget bedre i løbet af dagen, men hoster stadig og har svært ved at falde i søvn og sove, da hun hoster og vågner af det.

4 måneder gammel prinsesse
Lidt sløj stadigvæk, men hun er ved at få det bedre

Når Linea ikke er syg og pjevset, så er der gang i hende og så skal hun også underholdes, ellers kan hun sagtens finde ud af at brokke sig og gøre opmærksom på sig selv.
Derfor skulle hun jo også underholdes da jeg skulle hænge vasketøj op - så hun røg da bare under tøjstativet og nød at kunne se op på mig :) Det var faktisk en super cool løsning og jeg vil da helt klart bruge den igen.

Pegefingeren i munden er det helt store hit i disse dage
Hmm - mor den der trøje hænger altså ikke ordentligt!
Skeløjet abekat <3

Så var vi også ude hos Molle i torsdags - som nok bare ender med at hedde mormor, det kan vidst ikke ændres ;)
Der fik jeg en dejlig nakke/skulder massage og Linea hyggede i liften.

Hygge i liften, mens mor drikker kaffe
Et lille smil bag sutten
Da vi kom hjem røg prinsessen på hovedet i seng!

2 kommentarer: