torsdag den 31. januar 2013

Det havde vi alligevel ikke troet

- at jeg ville stå i køkkenet her til aften ;)

Linea har hængt på mig hele dagen, og derfor er det dejligt, at få lov til at lave noget andet. Det blev så til farmors frikadeller ;)

Jeg har haft Linea ned til sundhedsplejersken i dag. Over 4 uger (fra julen og ind i Januar), havde hun kun tager 300 gram på. Derfor var turen derhen i dag, et tjek op på, hvor meget hun har taget på, på 2 uger. Og det var 300 gram - helt perfekt og hvor er jeg bare glad for, at amningen fungerer godt igen og hun har god appetit.

Da jeg kom hjem fra sundhedsplejersken, havde Bella været oppe på spisebordet og bide i den pladtikpose, hvori alt det tøj Linea ikke kan passe ligger. Så nu skal jeg ud og købe nye poser og pakke det hele om, skide irriterende. Jeg prøver ellers at give kattene masser af opmærksomhed og nusse om dem, alligevel laver de ballade!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar