lørdag den 12. januar 2013

Indlæg nr. 100 - Det Skal Fejres!

Jeg har været i IKEA i dag med min moar, mormor og Linea i liften.

Vi har fået købt en tremmeseng, madras, lagner, nogle glas og andre småting og en rigtig fed reol til toilettet.
I lang tid har vi manglet noget opbevaringsplads på badeværelset og jeg fandt så en smart reol der kan stå henover toilettet. Så nu er der plads til lidt håndklæder, stofbleer, bodier og andet tøj og hvad jeg nu ender med at sætte på hylderne.

Tremmesengen er en vi kiggede på da jeg stadig var gravid. Den har jeg virkelig glædet mig til at få hjem og sat på plads. Dog skal vi lige have købt en tyk sengerand, der kan gøre den lidt hyggeligere at ligge i og Linea ikke vil føle den er alt for stor. Så lige nu står vuggen oveni tremmesengen og det fungerer bare super godt. :)
Tremmesengen og madrassen er gaver fra min moar og mormor <3

Nu kan babylisten endelig blive opdateret og så er der ikke meget igen, som vi mangler.

Se hvor flot hun står i sengen!


Så stor virker sengen når prinsessen ligger der!


Vuggen kunne lige akkurat stå i tremmesengen.


Inden sengetid lå Kenni og Linea og hyggesnakkede.


Den fine nye reol på badeværelset.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar