tirsdag den 1. januar 2013

Dagen derpå

Så fik vi overstået nytårsaften - det tog lige 12 timer! Keine problem :D

Aftenen gik rigtig godt og alle var i godt humør. Selv Linea havde en god aften, bortset fra en time, hvor hun endte med at blive overtræt. Da klokken slog 12, sad hun på armen af mig og ved siden af stod Kenni og sagde godt nytår. Vi var lige i vores egen verden i nogle få sekunder og havde kun øje for hinanden og med vores guldklump imellem os <3 Efter champagnen blev prøvesmagt og folk have KIGGET på min kransekage, løb drengene og de andre piger ned for at skyde fyrværkeri af. Jeg pakkede Linea ned i hendes køredragt, gav hende hue og vanter på og så stod vi ellers og nød fyrværkeriet fra altanen - det var smukt :)
Linea endte med at falde i søvn til al larmen og jeg kunne bagefter lægge hende i barnevognen, som stod i opgangen, udenfor vores dør. Vi satte babyalarmen til og hyggede resten af natten sammen med vennerne.
Da klokken var lidt over 3 sluttede festen og gæsterne trissede lige så stille ud af døren. Kenni og jeg gik derefter igang med oprydning og støvsugning og efter 2 timer var vi så småt færdige. Linea blev hentet ind fra barnevognen og fik et skud mælk og bagefter gik vi alle tre i seng - helt utroligt, at hun kunne sove videre! ;)

I dag har vi fået set tv, spist rester og slappet af!
En dejlig nytårsaften og en rolig 1 Januar.

Glædelig Bagjul og Godt Nytår :)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar