tirsdag den 22. januar 2013

Better Late Than Never!

Puha - jeg har slet ikke haft overskud til, at skulle sidde og opdatere bloggen og lægge billeder ind osv. Jeg vil så pokkers gerne vise alle de kreative projekter jeg har gang i, og fortælle om, hvad vi går og laver. Men men men, det har været nogle små hårde uger!!
Linea har ikke ammet godt de sidste 3 uger ca. og hun har kun taget ca. 300 gram på, på 4 uger! Det er altså slet ikke nok.. Nu er amningen ved at køre rigtig godt igen, men det er stadig hårdt, at få hende til at spise nok. Hun er svær at læse, og derfor er det svært at vide, hvornår hun vil spise og sove osv.

Derfor vil jeg bare vise min seneste uge i billeder.

Til mødregruppehygge hos Kimmie.
Kanten af en strikket trøje til Linea.
En lille morgenfrisk abekat. T-shirten er
købt på Roskilde Festival 2011.
Linea er meget glad for sin nye
skråstol, som hun har fået af mormor.
Linea langhåret ?! Nej da!
På besøg hos Oldefar <3
Tante Jytte <3
Så blev trøjen lidt større - og jeg har
besluttet at lave den om på en mindre
rundpind, så det bliver mere jævnt strikket.
Det luneste sted i lejligheden, da det var
virkelig koldt udenfor.
Lidt kreativitet i stuen - me like ;)
På vej til kirkegården med stil.
Mandag den 21. Januar 2013 - 1 år siden papa døde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar