mandag den 14. januar 2013

Træningsupdate

Det er gået rigtig fint med at komme afsted til træning, det har så også kun været to gange, men jeg har mod på det. Det hjælper bestemt også på motivationen, at jeg ikke var lige så øm anden gang, som første gang. Kenni måtte hjælpe mig med at bære Linea, jeg var simpelthen bange de at tabe hende, dagen efter første træning.
Jeg har tilmeldt mig to hold, lørdag formiddag og onsdag aften. Disse dage er Kenni hjemme til at se efter Linea, det er nemlig desværre ikke børnevenlige hold!

Jeg har den vilde yo-yo vægt, så den kan jeg ikke regne med, men hold da lige om der er røget nogle centimeter hurtigt - me like ;D

Sådan ser det ud nu, der er 14 dage imellem, at jeg har målt mig. Det kommer der nok også til at at være imellem igen, da det giver lidt større resultat ;)

Vægt: 58,9 - 60,0
Talje: 87 - 83,5
Hofter: 93 - 91,5
Bryst: 94 - 93,5
Lår: 56 - 56
Overarm: 26 - 26

Ellers går jeg jo bare herhjemme og leger husmoder. Det kan bestemt godt være trættende i længden!!
Og når vejret er, som det er i øjeblikket, så er det rigtig svært at komme ud og trille med barnevognen. Alt den sne gør det super besværligt - og lidt for koldt for prinsessen, at sove i barnevognen.
Så det bliver kun til det ugentlige komsammen med mødregruppen og at se lidt familie. Jeg glæder mig derfor helt vildt til, at hun bliver større og vejret bliver bedre. Drømmer mig hen til en campingplads med sol, grill og hende liggende på et tæppe i græsset og udforske verdenen <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar