tirsdag den 29. januar 2013

Træningsupdate

Min træning er sat fuldstændig i bero og jeg har ikke tabt mig et gram på to uger - ØV!

Efter min træning i onsdags og hvor mit bækken brokkede sig en smule, har jeg ikke kunnet være særlig aktiv. Jeg har haft afsindig ondt hen over weekenden og natten mellem lørdag og søndag, måtte jeg råbe ad Kenni for at vække ham, så han kunne hjælpe mig i seng. Jeg stod flot midt i soveværelset og kunne ikke støtte på venstre ben :/
Efter turen til fysioterapi i går, har jeg det okay. Jeg kan gå og sidde nogenlunde i sofaen uden for mange smerter, dog har jeg stadig haft nogle jag i bækkenet og været lettere øm her til eftermiddag.
Jeg har snakket med den fysioterapeut jeg var hos i går, og jeg har mulighed for, at starte på hendes efterfødsels gymnastikhold. Det har jeg sagt ja tak til, og jeg skal have Linea med, da vi nogle af gangene også skal tumle med børnene. Det glæder jeg mig rigtig meget til :)

Så status er lige nu; Ingen træning i fitness centeret, men træning med fyssen og mobilisering af bækkenet.

- og så lige et billede af Frække Frida, der ikke synes, at
betrækket skal sidde rundt om vuggen, men fungerer
bedre som en putte-hule til hende ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar