søndag den 27. januar 2013

3 Måneders Vaccination

I onsdags var dagen, hvor min bette pige skulle stikkes i begge lår! Jeg har absolut ikke haft det godt med det, derfor havde jeg allieret mig med Kenni og han tog med for at holde hende.
Hun var i godt humør og var lykkelig uvidende om, hvad der skulle til at ske. Lægen og sekretæren stak i lårene samtidig og dette reagerede Linea ikke meget på, andet end at gøre store øjne. MEN MEN MEN, da de sprøjtede vaccinen ind i hendes lår, begyndte hun at græde på en måde jeg aldrig har hørt før. Det gjorde seriøst ondt på hende!! Hun hulkede til sidst og kunne ikke rigtig få vejret igen. Men det endte jo godt og hun var i dejligt humør resten af dagen.

Om aftenen havde hun normal temperatur på 37,7 grader - om natten fik hun feber og den var steget til 38,4! Næste morgen var den faldet igen og hun præsterede natten over at sove 2 x 5 timer <3

Så venter næste gang til 5 måneders vaccinationen. Håber hun klarer det lige så flot, som denne gang.

Sad og ventede på at komme ind til lægen.

En, to, tre - STIK!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar