tirsdag den 1. januar 2013

Nytårsforsættet

Ja, sådan et har jeg også!!

Og jeg vil OGSÅ tabe mig - igen!!

Jeg går stærkt efter, at komme ned på min gamle vægt igen, 52 kg, og det burde sagtens kunne lade sig gøre med den rigtige kost og motion. Jeg har jo klaret turen derned en gang før, så hvorfor ikke gøre det igen?!

Jeg vil opdatere herinde hver mandag og løbende måle og veje mig, så kan i holde mig i ørene. Første skridt bliver taget imorgen, jeg samler nemlig alle usunde madvarer og sætter i en kasse midt på spisebordet. Så kan jeg gå og glo lidt på den og synes den er ulækker - hehe.
Samtidig skal jeg have indført en daglig gåtur med barnevognen, de ture det bliver til i øjeblikket, er IKKE nok!!
Førhen brugte jeg siden "madlog.dk", men denne gang er jeg jo udstyret med en smartphone og har derfor hentet app'en "ShapeUp". Den er lige så enkel, som det gamle system og der er ingen grund til, at bruge penge og opdatere, da de funktioner "guldpakken" giver, ikke er livsnødvendige.

Denne uges update:
Vægt: 58,9 kg
Talje: 87 cm
Hofter: 93 cm
Bryst: 94 cm
Lår: 56 cm
Overarm: 26 cm

Ingen kommentarer:

Send en kommentar