onsdag den 2. januar 2013

Træning

Så faldt jeg da lige over et tilbud på nettet, og har derfor oprettet mig i Fitness World igen UDEN at skulle betale oprettelsesgebyr - HELL YEAH! Så gider jeg da godt.. Det er der sikkert mange andre i lille DK der også har gjort.
Jeg glæder mig helt vildt til, at komme igen med at træne igen. Ved ikke om det bliver på hold eller om jeg vil træne sammen med nogle hver gang (her et par veninder, der gerne vil hjælpe mig igang igen), men jeg skal ihvertfald har gang i løbeskoene og mave og ryg øvelser.

Har ikke en kasse til ALT det usunde, så nu ligger det bare i en bunke på bordet - må hellere tage en rugbrødsmad, for synes da lækkersulten trænger sig gevaldigt på! :(

Det skal lige siges, at udover det der ses på billedet, har vi også kransekage, øl, sodavand og lidt usunde ting i køleskabet
Nu har jeg pakket det der lå på bordet ned i en pose og sat den væk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar