lørdag den 5. januar 2013

Den Første Træning

Jeg var til første 'stram op' time i dag og for pokker da, hvor var det hårdt. Men det var jo dejligt bagefter og har haft det fantastisk hele dagen.
Jeg glæder mig allerede til jeg skal afsted igen - det bliver nok først på torsdag, da jeg er godt booket i starten af ugen.

Jeg var også sammen med mødregruppen i går - det er nogle fantastiske piger der er i den gruppe, jeg synes vi snakker super godt sammen :) Det bedste er, at kunne mødes med nogle der har børn på samme alder og snakke om børn, bleer og dagligdagsting.

Herhjemme er der også godt gang i den på Linea fronten. Ikke fordi hun skider mere, næh tværtdimod!! Nok om det - nej, hun er i gang med 12 ugers udviklingsspringet. Det er både sjovt og dybt frusterende, for hun har lært en ny lyd og hun forfiner sine bevægelser med hænder og arme. Så har hun kort fået øje på sine fødder og rør også ved sine knæ og mit ansigt, hvis hun kan komme til det - det er altid dejligt med en hånd stukket i næsen eller munden, fyldt med savl ;)
Den frusterende del, er hendes søvn og spisemønster. Hun spiser meget korte måltider og kan aldrig rigtig beslutte sig om hun vil spise eller ej, da omgivelserne er forstyrrende (har endda prøvet i halvmørke og alt muligt andet).
Hun kan heller ikke sove særlig længe ad gangen og når hun skal i seng om aftenen kan hun være dødulykkelig og ikke finde ro - bare virkelig overtræt, selvom hun 5 minutter inden måske smilte helt vildt og pludrede til os!
Jeg glæder mig HELT VILDT til det er slut og jeg får min glade lille pige igen.

Det bedste er dog at se hende når hun er vågnet om morgenen, der har hun sparket dynen af, snakker med uroen og den anden dag lå den ene strømpe oppe ved hendes hovede ;) - og når hun ser mig, stikker hun mig det største smil og vil bare op og have mad.

Her hygger hun med Kenni på sofaen og de får sig en lille sludder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar