mandag den 28. januar 2013

Alt er ikke altid lige godt!

Hvis du synes, at mit liv lyder til at være fantatisk og fyldt med glæder, kan du godt tro om igen.

For jeg ligger lige nu bundet til sofaen af smerter fra mit bækken :(
Da jeg var til træning i onsdags, lavede jeg en forkert bevægelse, hvilke gjorde at jeg stoppede før tid! Hen over weekenden har smerterne taget til og flere gange har jeg ikke kunne støtte på venstre ben.
For ca. 1 time siden sad jeg på gulvet og legede en trilleleg med Linea, da jeg pludselig får MEGA ondt og ikke kan rejse mig. Heldigvis står skråstolen lige ved siden og jeg får med lidt besvær sat Linea i den og spændt hende fast. Jeg skal nu selv op fra gulvet, og med tårerne trillende ned ad kinderne og kraftige jag i bækkenet, er jeg oppe på begge ben efter ca. 10 min.
Det tager så yderligere flere minutter bare at støtte på venstre ben og massere ballemusklen lidt, da den spænder så meget, at den små kramper.
Jeg får gang i kadaveret og får taget noget smertestillende og får Linea op på armen (aner ikke hvordan jeg har kunnet bukke mig, men det lykkedes), og hen i sofaen og får hende ammet. Ringer så til Kenni imens og får arrangeret ham hjemme til, at hjælpe mig med at komme til fys. De har heldigvis en akut tid kl. 15.
Linea blev derefter stablet i sofaen med puder og jeg kæmpede mig ud på badeværelset og hentede bleer og diverse. Første gang hun er blevet skiftet i sofaen, det gik heldigvis godt :)
Nu sover hun med sin nusseklud ved siden af mig og nu skal tiden bare gå så jeg kan få sat bækkenet på plads.

Så status er; træning sat i bero, fysioterapi genoptaget og max ro på kroppen de næste uger. Øv med øv på!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar