onsdag den 25. september 2013

Linea 11 mdr

Først - se lige et flot design jeg er ved at få på min blog!
Det er min kære søster, som skal have credit for det flotte arbejde. Tak Sis <3

Puha, tiden går hurtigt og vi kan kun lige følge med!

Onsdag i næste uge starter jeg op på job, Linea får en fast hverdag i vuggestuen og vi starter igen på et nyt kapitel i vores liv.

Tænk, at for 4 år siden var Kenni og jeg alene i Lalandia, og nød bare at være os to. I denne weekend skal vi så afsted igen, denne gang med vores datter og et fantastisk vennepar.
Det er slet ikke til at forstå, at da vi var afsted første gang, tænkte vi hverken på børn eller andre projekter i fremtiden. Vi levede i nuet og gjorde hvad der passede os! Det kan vi ikke gøre mere, der er så meget at tage hensyn til, og så mange bolde i luften, som vi skal have styr på. Alt skal planlægges ned til mindste detalje, ihvertfald efter mit hovede ;)
Har lavet en pakkeliste, som jeg har haft liggende på bordet hele ugen. Jeg har løbende skrevet flere og flere ting på - og tænk engang, jeg var ved at glemme ting, som opladere til telefonerne, dykkerbriller og viskestykker!

Linea har også fuld fart på! Som tidligere skrevet, går hun jo så småt. Hun er begyndt at slippe bordkanter og hænder og går bare ud i rummet. Jeg kan slet ikke følge med, hvor er mon den lille dejlige putte-pige, som bare nød at ligge hos sin mor og sove. Selvom hun har været syg med snot, hoste og feber, har hun stadig kravlet stuen tynd, leget og været en ballademager. Jeg har holdt hende hjemme i går og i dag, men imorgen slipper hun ikke for vuggestuen og sine legekammerater.
Jeg lægger et billede op af hendes imorgen, da jeg ikke har fået taget et af hende. Synes ikke lige, at et permanent 11-tal klædte et månedsbillede ;)

Linea 11 måneder <3

Vuggestuen har forresten bedt om frugt fra de forældre, der har frugttræer i haven, og som har noget til overs - og svigerforældrene har så mange æbler i år, at de giver ud til højre og venstre. Så imorgen tager farmor med i vuggestuen og afleverer en masse æbler, så ungerne kan få; grød, saft og marmelade. Håber de bliver glade for donationen ;)

- og så har Linea og jeg vasket LEGO Duplo klodser i dag og sorteret dem. Det fik vi et par gode timer til at gå med :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar