fredag den 6. september 2013

Vuggestue indkøring

Sikke da en VILD uge!!!!

Jeg har været meget spændt og super nervøs for Linea's opstart i vuggestuen. Men det er gået rigtig godt indtil videre.

Ugen kort:
Mandag: 09:00 - 10:15
Det gik godt, der var en del larm og uro efter frugt, og alle unger skulle ud og lege. Linea sad hos mig og lidt på gulvet og kiggede bare på de andre børn.
Tirsdag: 09:00 - 10:20
Linea spiste igen med til frugt og det gik super godt. Da de andre unger skulle ud og lege, blev Linea indenfor og legede på gulvet med en der hedder Ida. Ida kender vi fra tidligere på året, hvor jeg gik til efterfødselstræning med hendes mor, og pigerne lå på en madras på gulvet og ikke rigtig kunne noget ;)
Onsdag: 09:30 - 11:30
Vi kom lige til frugt og bagefter var Linea med ude i sandkassen for første gang - mega hit :D Jeg sad i personalerummet i 20 minutter og hun havde ikke sagt en lyd :)
Første gang vi også var med til frokost - hun spiste kun, hvis hun selv fik lov.
Torsdag: 09:30 - 11:30
Jeg var der til frugt og gik kl. 10 og hentede Linea igen kl. 11:30 da de havde spist frokost, det gik rigtig godt :)
Hun havde leget i sandkassen i sit nye brugte regntøj.
Fredag: 09:30 - 11:30
Ligesom torsdagen. Dog havde hun været en lille smule ked da hendes kontaktpædagog skulle skifte et andet barn. Hun kom så med ud ved puslepladsen, og så var der ikke mere brok :)

Mandag i næste uge kommer til at gå ligesom torsdagen og fredagen i denne uge, og på tirsdag skal hun så prøve at sove der for første gang - spændende.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar