fredag den 20. september 2013

Så kom dagen..

..hvor Linea slap min hånd og valgte at gå 1,5 meter, for så at falde ned i græsset og lande på ryggen - og tilmed uden brok!!
Som hendes farmor siger: "hun har jo ingen frygt i livet!"
4 dage inden hun fylder 11 mdr - hun har da ALT for travlt ;)

Det går rigtig godt i vuggestuen, og mor her hygger også herhjemme og får lidt alene tid. Jeg har fået afsluttet nogle projekter og gået i gang med nogle nye, men det undrer vel ikke nogen?! ;)

Jeg har haft en masse billeder til at lægge op, men dem flyttede jeg til computeren uden at tænke mig om, så i må nøjes med de få jeg har fået taget.

En hæklet elefant er blevet færdig.


Efteråret er nu både inde og ude.

Så bliver der klippe klistret til vuggestuen.

Billede 4 og 5 hænger nu i vuggestuen.

- og er lille 'surt' pletskud ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar