søndag den 1. april 2012

Årets første måneder..

Det er længe siden jeg har skrevet herinde, så der er noget at indhente..

Der er en god grund til, at jeg har ventet lidt med at skrive herinde!
Kort sagt; min far døde den 21. Januar.. Det var meget pludseligt, og det har efterladt et tomrum, som ikke er muligt at fylde med noget som helst..

Ikke engang en graviditet.. Ja, jeg er gravid! Vi fandt ud af det 11 dage efter min fars død! Super underligt, at skulle føle glæde over noget, som vi ønskede os så meget og samtidig være knust over min fars død..

Der er gået så lang tid nu, at jeg kan tænke på ham og mindes alle de cool ting han kunne og alle de glæder han har givet mig, uden at skulle fælde en tåre eller to..

Jeg har desværre ikke fået hæklet eller lavet andre kreative ting siden hans død, det er ligesom gået i stå!! Men jeg håber inderligt, at jeg snart kan komme igang igen, da der skal laves nogle varme strømper og huer til vores kommende Oktober barn..

Jeg glæder mig til at komme igang med at skrive herinde igen og dele alle de glæder der kommer ved, at blive en rigtig familie..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar