søndag den 1. april 2012

Hurtigt Update

En lille hurtig update, så jeg kan få fortalt hvor langt henne jeg er, lige i dag..

12 uger og 3 dage :)

Vi var til en tryghedsscanning den 3. Marts, for at se om der var noget derinde. Der lå bare en "klump" og svømmede rundt.. Men hjertet blinkede til os, og det var det allervigtigste.. Han satte mig 9 dage tilbage og jeg var ikke længere henne end 8+3.. Det gav mig en ny terminsdato: Den 10 Oktober..

Første billede af Lillefrø.

På min fødselsdag den 27. Marts, var vi så til nakkefoldsscanning på Herlev Hospital.. Dette var hvad vi så på skærmen.. Lillefrø, som pludselig var blevet meeeget større.. :) Jeg blev sat endnu en dag tilbage og har nu termin den 11. Oktober..
Den startede med, at ligge med ryggen til os, så jeg måtte vende den ved at ryste med rumpen! Det gav den hikke, hvilket irriterede den søde scanningsdame lidt, for nu ville den jo ikke ligge stille.. ;)
Vi fik en lav risiko på 1:17.803, så det kan jo simpelthen ikke blive bedre! :D

Lillefrø med hikke og som rækkede tunge af os! :)

Jeg nåede også lige at score en enkelt fødselsdagsgave lidt over midnat, selvom jeg først er født 05:47! (vintertid) ;)

Jeg havde ønsket mig, for laaaang tid siden, et helt specielt graviditetssmykke, en Bola!
Det er en lang halskæde med en kugle og indeni den, ligger en lille klokke.. Den giver en dejlig rolig lyd, som barnet vænner sig til at høre gennem maveskindet og som barnet kan genkende når den kommer ud!
Og hvad fik jeg.. MIN BOLA! :D Fantastisk at manden huskede det.. Tak skat..





Ingen kommentarer:

Send en kommentar