torsdag den 12. april 2012

Uge 14

Så gik der sørme en uge mere.. ALT for hurtigt! :)


14+0


Hvor langt henne: 14+0
Mærket liv? Ingenting endnu! Ved dog hvor den ligger.. :)
Køn: Tja.. Vi må vente til den 18. Maj..
Total vægtforøgelse: 2 kg.
Vender navlen ind eller ud? Indad!
Ventetøj? Stadig det samme.. Tror dog ikke der går længe før jeg skal have nogle pæne trøjer!
Strækmærker: Nada :D Håber heller ikke der kommer noget på noget tidspunkt!
Symptomer: Træt, halsbrand, ondt i bækkenet og hovedpine.. :(
Søvn: Det kan diskuteres hvordan jeg har sovet denne sidste uge! Vågner flere gange om natten når jeg skal vende mig.. :/
Savn: Ingenting lige nu.. Mindre kvalme - ellers ingen smerter i bækkenet.. :)
Sjove madvaner: Hvorfor i alverden spiser jeg gulerødder? Har jeg aldrig været glad for.. Ellers bliver det stadig til sodavandsis - MUMS..
Hvad giver mig kvalme: Lige denne uge drille rugbrødet mig! Der er heller ikke meget aftensmad der kan komme ned..
Glad eller gnaven: Mest glad! Kan dog godt mærke, at smerterne fra bækkenet giver lidt dårligt humør..
Bedste ting fra denne uge: Alle fridagene! Da jeg mærkede hvor lillefrø ligger første gang.. Syret oplevelse. Pilates.. Det er dejlig og sjovt samtidig.. Har en fantastisk instruktør!
Glæder mig til: at skulle besøge jordmoderen den 24. April.. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar