mandag den 9. april 2012

Klar parat start..

..med lidt forsinkelse.. :)

I torsdag var jeg 13 fulde uger og vi tog det første billede af vores hjemmelavede tavle..

Så klarede vi første trimester - 13+0


Hvor langt henne: 13+0
Mærket liv? Ingenting endnu.. Jeg har en foranliggende moderkage, så der går nok et godt stykke tid inden jeg kan mærke noget, men glæder mig meget til jeg kan!
Køn: Tja!? Vi ved det ikke endnu.. Jeg gætter på en dreng! Indtil videre hedder den bare lillefrø..
Total vægtforøgelse: 2 kg.
Vender navlen ind eller ud? Ind - men den er ikke så dyb, som den har været :)
Ventetøj? Ja - Ventebukser! Men kan stadig være i de fleste af mine trøjer.
Strækmærker: Ingen!
Symptomer: Ligamentsmerter - Især hvis jeg nyser eller hoster!!! Av av.. Ellers småømme bryster!
Søvn: Ingen problemer.. Tror jeg vil kunne sove hvor som helst! Dog er det blevet bedre med energien.
Savn: Vandpiben! Ej.. Godt den er pakket væk! Nej, savner nu mere ikke at have kvalme!
Sjove madvaner: Ingen.. Kun lidt sodavandsis og mariekiks..
Hvad giver mig kvalme: Lugten af kattebakken og køleskabet! (Og klamme kunder i butikken - shhh)
Glad eller gnaven: For det meste glad - men kan da sagtens tage mine ture.. Er dog helt i kuldkælderen, når jeg har hovedpine eller kvalme! Så der skal man gå en buen udenom, så er i advaret.. :)
Bedste ting fra denne uge: Påske-afslapning og Kenni's fødselsdag!
Glæder mig til: At starte på nedsat tid på arbejdet, og se hvor meget det kan aflaste mit kære bækken. Det skulle jo meget gerne holde til resten af graviditeten! Og den 12. April starter jeg til pilates, det skal nok blive sjovt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar