torsdag den 19. april 2012

Uge 15


Uge 15+0 - Træt og glad! :)

Hvor langt henne: 15+0
Mærket liv? Ikke endnu desværre.. Glæder mig til jeg gør!
Køn: Det er den sikkert.. Men om den ligner en dreng eller en pige mest - tja, who knows!?
Total vægtforøgelse: 3,5 kg.
Maveomkreds: 88 cm.
Vender navlen ind eller ud? Indad :)
Ventetøj? Still the same.. Har købt en dejligt ny kjole jeg glæder mig til at have på til sommer..
Strækmærker: Ingen..
Symptomer: Træt, halsbrand, LIGAMENTSMERTER, hovedpine og den dumme bækkenløsning driller mig! :(
Søvn: Dejlig! Kan sove hvor som helst :D Dog gør det ondt når jeg skal vende mig..
Savn: At kunne sidde ordenligt og tage sko på - Øv jeg får det svært..
Sjove madvaner: Spiser ikke gulerødder mere! ;) Men kan spise havregryn igen.. YES! :)
Hvad giver mig kvalme: Mad der giver mig halsbrand er næsten bandlyst ellers ikke rigtig noget.. Kun diverse klamme lugte..
Glad eller gnaven: Glad.. Men lidt ked af alle de smerter.. Øv, hvor ville jeg bare kunne bevæge mig ubesværet.
Bedste ting fra denne uge: Det har været en lidt øv uge med træthed og smerter.. Men lad os håbe der ikke bliver mange af dem.. Jeg skal nok vende stærkt tilbage..
Glæder mig til: At kunne mærke lillefrø og stille 1000 spørgsmål til jordmoderen..

1 kommentar:

  1. Hvor er det en dejlig blog du har dig her! Glæder mig til at følge lidt med fra sidelinjen! Jeg er selv gravid, 13+5, så du er lige lidt foran!
    God weekend fra Nadia

    SvarSlet