torsdag den 26. april 2012

Uge 16

Sikke en underlig uge det har været..

Kenni og jeg var til Jordemoder i tirsdags, hvilket gik fantastisk godt! :)
Der var sat ekstra tid af pga. min fars død i Januar, så vi fik rundet en masse emner og endte også med at høre hjertelyd.. Ingen problemer med at finde den :D Plus hun fortalte, at min livmoder allerede går helt op til navlen! :O Så er det jo derfor jeg allerede fylder en god del i landskabet.. ;) Alt i alt, så skulle det hele bare være perfekt, men det er det desværre ikke helt alligevel.. :/

Jeg er nemlig blevet sygemeldt.. Dog kun i 2 uger, men det er jo stadig rigtig ærgerligt! Det er røvsygt at have ondt i bækkenet og bare kede sig.. Selvom de kloge siger det er så sundt.. :) Så herhjemme sidder jeg stille, når jeg ikke laver øvelser, og prøver at få tiden til at gå.. Kan jo være jeg så snart kan vise nogle nye hæklerier frem.. ;)

Nu til det mere spændende - UDPATE:
(undskylder på forhånd den røvsyge tavle, men kan ikke sidde i længere tid og lave en helt ny.. :/)

Er jeg ikke stor?! HAHA..

Uge 16 - Gad vide hvad der skete for
hånden.. Hehe..

Hvor langt henne: 16+0
Mærket liv? Tja.. Måske! Der er i hvert fald noget derinde som ikke er bobler i tarmene.. ;)
Køn: Ja.. Vides stadig ikke.. Men jeg er da herre nysgerrig..
Total vægtforøgelse: 4,1 kg.
Maveomkreds: 90,5 cm. Nu går det stærkt.. :)
Vender navlen ind eller ud? Indad endnu.. Men jeg forudser, at der ikke går langtid før den er udslettet..
Ventetøj? Yes.. Det kan ikke udgåes/undværes.. ;)
Strækmærker: Nada - Og lad det endelig blive ved det..
Symptomer: Stadig ubeskrivelig træt.. Plukveer, ligamentsmerter og bækkenløsning.. Hovedpinen er blevet mindre.. YEAH!
Opkastninger i alt: 23 - HARDCORE, når man tænker på den kvalme jeg har døjet med..
Søvn: Er begyndt ikke at kunne falde i søvn om aftenen.. Tror det er mine middagslure og mindre aktivitet der gør det.. Er bare et brokkehovede i stedet for, da jeg stadig er træt.. Ups.. ;)
Savn: Ingen smerter i bækkenet..
Sjove madvaner: Ikke noget vildt.. Æder ærter, mariekiks og fuldkornsknækbrød i massevis.. Drikker også juice i spandevis.. Det giver mig ikke halsbrand på samme måde mere.. I'm puzzled..
Hvad giver mig kvalme: Sult.. Så snacker hele tiden.. :) Sover med mariekiks ved siden af hovedepuden og har overbevist Kenni om, at jeg ikke behøver børste tænder bagefter.. Hihi - Shhh.. ;)
Glad eller gnaven: En god blanding af det hele.. Jeg står lidt i stampe synes jeg..!!
Bedste ting fra denne uge: Helt klart turen til Jordemoder og høre hjertelyd.. <3 Så ved vi den ligger derinde og har det trygt og godt..
Glæder mig til: ikke at være i tvivl om, at det er Lillefrø jeg mærker.. Komme tilbage på jobbet.. Bedre vejr også!? ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar