onsdag den 6. marts 2013

Pilehøst

Så skal sviger nå at høste det sidste pil inden der kommer for mange knopper på og de springer ud. Jeg tog lige et hurtigt smut forbi hendes nyttehave og hjalp til.
Jeg måtte både smide jakken, tørklædet og min striktrøje pga. varmen fra solen. Det betød at jeg også måtte pakke Linea halvt ud af sin flyverdragt og tage hue og vanter af hende. Jeg gav hende dynen i ryggen og så sad hun i skyggen fra kalachen og nød hendes barnevognskæde - mumimors ben var det bedste ;)
Jeg fik lidt pil med hjem, så nu skal jeg bare øve mig og lære lidt fif af sviger.

Jeg skulle jo også ud og gå nogle kilometer med barnevognen i dag, det blev til ca. 5,5 km :)
Imorgen skal jeg ses med mødregruppen i Skovlunde, så der skal Linea og jeg igen ud og trille - glæder mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar